RADOVI NA ZAMJENI DOTRAJALIH TOPLOVODA NASELJA SLAVONIJA I i II

Brod-plin d.o.o. počinje s radovima na projektu zamjene dotrajalih toplovoda u naseljima Slavonija I i Slavonija II.  Nakon završetka projekta očekuje se višestruko smanjenje gubitaka, uspostavljanje stabilnosti isporuke toplinske energije, smanjenje emisije CO2 te u konačnici i smanjenje računa za krajnje korisnike.

Projekt, čije je razdoblje provedbe od 1. siječnja 2019. do 31. prosinca 2019. godine, sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Ukupna vrijednost projekta: 9.607.896,99 kn, a iznos EU sufinanciranja: 3.700.000,00 kn. Ostatak iznosa do pune cijene projekta Brod-plin d.o.o. će osigurati iz kreditne banke na rok otplate od deset godina i kamatu od 3,2 posto.

S realizacijom projekta izvođač radova, Monter strojarska montaža u zajednici sa Multigradom, u posao će biti uveden 14. lipnja, da bi se s prvim radovima krenulo samo tri dana kasnije, 17. lipnja. – Zamjenom dotrajalih toplovoda dugoročno će biti riješen problem opskrbe i kvaliteta isporuke toplinske energije za ukupno pet tisuća stanovnika ova dva slavonskobrodska naselja, odnosno 1095 priključaka na mrežu toplinske energije te pri tome nije zanemariva niti činjenica da će novim ulaganjima biti dodatno smanjena emisija CO2.

Kod same realizacije projekta stanovnici Naselja Slavonija I i II u vrijeme radova neće imati isporuku tople vode. Nažalost, to je zbog tehničke izvedbe projekta jedino moguće riješenje. Projekt je tako koncipiran da će se zamjena obavljati trasom postojećeg toplovoda u samom centru grada koji je opterećen i drugim instalacijama. Ne može se napraviti drugačiji model nego prekidom isporuke tople vode. Stanovnici Slavonije I tako toplu vodu neće imati pet, a stanovnici Slavonije II četiri tjedna, no o točnim datumima bit ćete na vrijeme obaviješteni. Ovim putem molimo građane za razumijevanje i strpljenje.

Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost poduzeća Brod-plin d.o.o.

Leave Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *